sobota, 24 sierpnia 2013

Magiczny SAL świąteczny 2013

Wiem, że na polu jeszcze świeci słońce i jest bardzo ciepło, ale same wiecie, że potem wiele ozdób świątecznych robi się na przysłowiowe "zapalenie płuc". Dlatego postanowiłam, że już teraz zbiorę grupę wsparcia i razem zrobimy jedną świąteczną ozdobę, która 24 grudnia znajdzie się pod choinką:) 

Wszem i wobec ogłaszam Magiczny SAL świąteczny, którego koniec przewiduję na 24 grudnia 2013, ale oczywiście nie wywieram presji i jeśli komuś się nie uda skończyć do tego czasu to nic nie szkodzi:)

Na haftowany wzór wybrałam jednokolorową bombkę, gdzie każda z nas może wybrać inny kolor muliny a także kanwy, co uważam, że będzie bardzo fajne:). Jest to wzór podobny do słynnego już Wielkanocnego jaja:) 

Zapisy przyjmuję do 15 września, pod tym postem. Baner można skopiować i umieścić u siebie na blogu. Wraz ze zgłoszeniem poproszę o Wasz adres mailowy, na który prześlę wzór.




Jeśli macie jakieś pytanie, to nie krępujcie się!:D


a tak będzie wyglądała nasza bombka: (przepraszam za jakość, ale nigdzie nie mogłam znaleźć lepszej rozdzielczości)





Miłego dnia Wam życzę!!!
 

58 komentarzy:

  1. No to jestem pierwsza :)
    Pozdrawiam Ola.

    P.S. Mój adresik a.zure@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja druga :))
    zuzka1985@hotmail.com
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się oczywiście.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Duża ta bombka, trzeba coś będzie pokombinować z rozmiarkiem aidy ;) Zgłaszam się z chęcią. ederleziz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj :)
    Ja również chętnie się przyłączę, ale zastrzegam, że zacznę z opóźnieniem... Na moim blogu http://szydelko-haft.blogspot.com/ można się dowiedzieć, dlaczego :)

    Mimo napiętych terminów zgłaszam gotowość do haftowania :)

    gosia503@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Chociaz mam zaczete kilka prac, ale ta bombka jest przesliczna.
    Wiec sie pisze i ja
    magdusiaa1980@gmail.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie przyłączę się do tego projektu.
    vsadowska@vp.pl
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też chcem :) fajnakasia79@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również chętnie się przyłączę:) Mój mail: j.bialy@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Bym się chętnie zgłosiła po wzór, bo chętnie wyszyję z tym, że nie wiem czy akurat w tym terminie. przyherbatce@gmail.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. czemu nie? chociaż już jeden SAL haftuję:)
    wstrzelczyk84@gmail.com
    pozdrawiam
    A może masz ochotę na letni SAL (haftujemy sampler)
    zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. a jaki jest rozmiar całości?

    OdpowiedzUsuń
  13. I ja spróbuję :)
    bidonekk@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna bombka to i ja się zgłaszam
    diana.art@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. o jejku pomyśle i podumam....kusicie...a czas w pakiecie też dajecie, ewentualnie wydłużenie doby :) ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak znajdziesz kogoś kto daje lub sprzedaje dodatkowy czas to również stanę w kolejce:) A jak nie zdążysz z bombką w tym roku to będzie na następny:)

      Usuń
  16. Mam wielką ochotę się przyłączyć Proszę o wskazówki to będzie mój debiut :) blooghaft@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. mój debiut salowy - poproszę i ja:)
    barbarasosna74@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. i jeszcze zapraszam do mnie na candy:)

    OdpowiedzUsuń
  19. To i ja poproszę :)
    apawliszyn@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Niestety mam lewe ręce a raczej prawe bo jestem leworęczna do haftowania ale te Twoje prace są rewelacyjne. Pozdrawiam i Zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny SAL, a ja znowu zawalona pracą! Pozdrawiam i życzę przyjemnej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna bombeczka już dawno miałam na nią ochotę :) Poproszę : gosiazoltek@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kanwa i nici gotowe czekam na przyjęcie na SAL świąteczny.

      Usuń
  23. Jaka szkoda że nie umiem haftować:(

    OdpowiedzUsuń
  24. Z chęcią się przyłączę :)
    takietamczarowanie@gmail.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam takie hafciki i z ogromną chęcią się przyłączę :)
    judytazakrzewska@o2.pl
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  26. To może i ja się przyłączę, to będzie mój pierwszy SAL :)
    Mój mail: krzyzykowe.atelier@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  27. cudo, cudo, ja też chcę, ja też!! :P merignix@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Wydawało mi się, że się zgłosiłam, ale chyba wysłałam komentarz gdzieś w kosmos.
    Też chcę się przyłączyć do haftowania tej ślicznej bombki.
    elzpla@wp.pl
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Zapisuje się a,że to mój salowy debiut proszę o wytyczne:). Mój e-mail: hafty.viola@gmail.com Banerek dodam dziś późnym wieczorkiem lub jutro z samego rana na www.haftkrzyżykowy.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z niedużym opóźnieniem ale banerek na stronie :)

      Usuń
  30. Ja również się zgłaszam :) okruchs.crumbs@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Witaj, pierwszy raz o Ciebie piszę (mam nadzieję nie ostatni), chcę się zapisać (widziałam u Magdy i pozostałych mi znanych dziewczyn) i chcę spróbować, myślę że fajny pomysł na prezent przedświąteczny dla kogoś bliskiego.

    Oto mój @

    balerinaszydelkowanie@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. I chciałabym i boję się :-) Nigdy nie brałam udziału w żadnym SALu, ale ten rodzaj wzorów od dawna mi się podoba. Spróbuję - mam nadzieję, że się uda. Poproszę o wzór na stachura1@o2.pl
    Baner dodam na blogu www.blog.magicznyhaft.pl jak tylko wróci mój mąż, bo cienka w tym jestem :-) Pozdrawiam Justyna

    OdpowiedzUsuń
  33. Chciałabym spróbować jak to się xxx w gronie pasjonatek, to jest dość duża motywacja do pracy, dlatego podejmuję się tego wyzwania:), bo haft jest piękny.

    mangosia07@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. chciałabym spróbować. mój mail: agnieszka.82xxx@gmail.com jajko takie już mam, teraz czas na bombkę!

    OdpowiedzUsuń
  35. Chciałabym też spróbować. Nie mam bloga, mam nadzieję, że to nie przeszkoda? Mój mail: ulewa111@wp.pl
    Pozdrawiam, Beata

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja też się zgłaszam do zabawy :)
    anial8000@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Witam,jeżeli jeszcze można przyłączyć się ,to bardzo proszę o wzór.Pozdrawiam serdecznie Gośka marketa17@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja też z przyjemnością się dołączę :) elen76@o2.pl (drugi raz piszę, bo chyba mi się nie wysłał poprawnie poprzedni komentarz)

    OdpowiedzUsuń
  39. Zdążyłam jeszcze? Chętnie spróbuję, bo bombeczka wygląda prześlicznie:)
    pomieszane-poplatane@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. chetnie popatrze na wasze wersje tej bomki;ja mam ja wyszyta juz dwa lat i tez w ramach SAL-u ;zapraszam do odwiedzin u mnie

    OdpowiedzUsuń
  41. Kurcze chyba się spóźniłam :( a tak bardzo podoba mi się ta bombka.
    W razie czego zostawiam meila: agniemat@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczny wzorek, szkoda, że nie zdążyłam...buuuuuuu no nicio... może za rok???

    OdpowiedzUsuń
  43. Witam wiem że przegapiłam się zapisać na SAL ale może jest szansa zdobyć wzór ??? jak coś podaje swój adres ngosiewska@gmail.com

    Pozdrawiam Natalia

    OdpowiedzUsuń
  44. O kurcze i ja jestem chętna. Skąd ten wczesny termin na koniec zapisów? Może mogę się jeszcze dopisać?

    OdpowiedzUsuń
  45. Dziękuję...bardzo dziękuję za wzorek ;) Jak widzę kilka wspaniałych bombeczek w takim razie powstanie w jednym czasie- a każda z nich pewnie niepowtarzalna i wyjątkowa....Też muszę pomyśleć nad rozmiarem i już wiem dlaczego taki "wczesny termin"..przynajmniej jak dla mnie..hi hiii do świąt powinnam zdążyć...

    OdpowiedzUsuń
  46. Ojej... Szkoda, że dopiero dziś widzę tę śliczną bombkę! Może jeszcze mam szansę aby dołączyć do haftowania?

    OdpowiedzUsuń
  47. Zapomniałam o mailu: jasminowedzierganki@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. Czy mozna się zgłosić nie mając bloga? Mój adres mailowy kathi_83@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. Witam,
    Ja też z chęcią się przyłączę jeśli jest jeszcze taka możliwość. Nie prowadzę jednak bloga o hafcie. Mój mail: sungirl@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. jesli mozna chetnie sie przylacze
    magnow78@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  51. Dziękuję za wzorek, za inspirację..Haft był milutki, przyjemny... ale nastąpił już u mnie THE END ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Czy jest jeszcze możliwość dołączenia do SAL-u? Wzorek już mam jakby co :)

    OdpowiedzUsuń
  53. bardzo bym chciała również dołączyć do tej akcji nigdy o tym nie słyszałam zawsze haftowałam sobie do szuflady i się tym nie chwaliłam dlatego nie mam bloga. Jesli mogę prosić to chciałabym dołączyć wzorku nie mam
    wiolusia_17@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. witam, trafiłam tu wczoraj i oczy otwieram szeroko, ze az tyle pasjonatek haftu mogę tu znaleźć, szkoda ze tak pozno trafiłam tu, ale jesli mogę to chciałabym dołączyć, mój adres czekaj.sylwia@poczta.fm, musze poprosić jakiego specjaliste zeby ogarnął mi jak założyć bloga..

    OdpowiedzUsuń
  55. czekaj.sylwia@wp.pl
    pomyliłam adres :):)

    OdpowiedzUsuń