piątek, 21 lipca 2017

Kolejny UFO-k w trakcie..

Witajcie!

Bardzo dziękuję za miłe komentarze pod ostatnim postem :* Cieszy mnie jak "robota" idzie do przodu.
Nie ukrywam, że mam jeszcze dużo zaczętych haftów, niestety nie będę miała szybko czasu żeby się za nie zabrać. Przede mną jeszcze dwie metryczki, których nawet jeszcze nie zaczęłam haftować... 

A od września mnie wśród Was już nie będzie i to pewnie na dłuuugi czas, ponieważ ten czas, który poświęcałam na haftowanie poświęcę dla mojego synka, który już nie długo przyjdzie na świat 💜



Jednak jeszcze teraz pokazuję to co udało mi się zdziałać w ostatnim czasie. Niestety i w tym przypadku haft zaczęłam wg wskazówek tj. 3ma nitkami i niestety nie podoba mi się to co widzę, ale trudno. Co zaczęłam to trzeba skończyć. 





 


Miłego wieczoru!

7 komentarzy:

  1. Piekny haft! Z doswiadczenia powiem, ze da sie pogodzic opieke nad dzieckiem z haftowaniem.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny jest ten wzór:)też mu się przyglądałam:))trzy nitki to gruby haft i rzeczywiście nie zawsze ładnie wychodzi:))ale dasz radę:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę piękny, życzę powodzenia i przyjemnego xxx

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny hafcik nie masz do czego się przyczepić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny będzie ten obrus jak skończysz :)
    Mnie też od września mniej będzie w blogoferze dokładnie z tego samego powodu co Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy jesteś w trudnej sytuacji finansowej? to ten artykuł jest dla ciebie, moja pożyczka została zatwierdzona przez ofertę pożyczki pana Pedro, którą przekazała mi jego firma pożyczkowa, gdy banki odrzuciły mój wniosek o pożyczkę z powodu złego kredytu, ale Pedro i jego firma pożyczkowa udzielili mi pożyczki w wysokości 7 milionów USDOLLAR na stawka 3 proc. Jestem bardzo wdzięczny i chcę podzielić się tym wszystkim z tobą, szukając jakiegokolwiek rodzaju pożyczki, aby skontaktować się z bezpośrednim adresem e-mail biura pożyczki pedro: pedroloanss@gmail.com lub whatsapp go na: +18632310632.

    OdpowiedzUsuń